14 Mayıs 2009 Perşembe

_Yalnızlık Sözleri - Mesajları :(

  1. TABLO RESIMLERINE BENZEMEZ GECELERIN RENGI. ICIME SIGMAYAN BIR ACI VAR. YA BEN FAZLAYIM BU SEHIRDE YA DA BIRI EKSIK…
  2. NE KADAR GUZELSE TENININ KOKUSU O KADAR KOTUDUR YALNIZLIK KORKUSU NASIL IMKANSIZSA HAYALINE SARILMAK OYLESINE IMKANSIZDIR SENI UNUTMAK BEBISIM…
  3. SEN HERSEY DEMEK DEYILSIN BILIYORUM AMA BEN HERSEYI SENINLE YASAMAK ISTIYORUM…
  4. Yalnızlığım kendime Güzelim Senin Aşkınla Hitap Düşmüş Bedenim.....
  5. geceleri Başlar Sözlerim Sabaha Kadar Yalnızlığım Beni Derinden yaralar Sitemim Sana Değil Sevgilim Sitemim Hayata!
  6. Oyuncak Gibi Oynattın beni, DeLi Divaneye Çevirip Erittin Hevesimi, Ayrılıklar Senin Eserin oLmuş BuDa bana Ders Oldu, ihanetinin Ayrılığının ödüLü benim için Yalnızlık Oldu Gülüm..
  7. Günü Nasıl ANlatayım Sana Sen yokken geçen Saatleri Nasıl Söylerim Sana Yalnızlık Koymuş Adını Artık Ayrılık…
  8. Zaman Akıp Gidicek Sana Olan Nefretim Asla Bitmeyecek Sözlerim Uçup Gidicek, Ama Yalnızlığım Hiç Bitmeyecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder