6 Mayıs 2009 Çarşamba

_Komik Mesajlar :))

  1. Ya dün 2 kişi seni sordu, cep numaranı istediler verdim. Seni nasıl bulacaklarınıda tarif ettim, kızmadın demi? Seni ısrarla görmek istediklerini söylediler, Beni nerden tanıyorlar bilmiyorum. Az sonra yola çıkacaklarmış hazırlıklı ol...İsimlerini sordum birinin adı SEVGİ diğerinin adı MUTLULUKmuş. Hep sende kalacaklarmış.. :)
  2. Yavru maymun annesine sorar: "anne biz neden çirkiniz?". Annesi cevap verir: " haline şükret, sen şu mesajı okuyanı bir görsen". :)
  3. Bu mesajı silersen benden hoşlanıyorsun. Silmezsen beni istiyorsun. Cevap verirsen beni seviyorsun. Vermezsen bensiz yapamıyorsun. Hadi bakalım ne yapcaksın? :)
  4. 2009 yıldızına göre: para yıldızın gülümsüyor, sağlık yıldızın gülümsüyo, iş yıldızın gülümsüyor, sevgi yıldızın gülmekten ölüyor. :)
  5. Uuuuuuuffffffff anaaammm, yavvruuummmm. Asfaltın olayım, ez beni...Sayın abonemiz ürkmeyiniz lütfen. Bu cep servisimizin motivasyon mesajıdır. :)
  6. Sen dünyanın en tatlı, en cömert, en iyi, en sevimli, en akıllı, en sevecen, en güzel, en şeker kişisinden mesaj aldığının farkında mısın? :)
  7. Heyy ben geldim ama sıradan bir mesaj değilim. Gönderen tarafından sevgi yüklendim. Gelene kadar canım çıktı. Bol bol tembihledi. Seni çook özlemiş aşkıı :)
  8. Bir kurbağa her gün çok çirkin olduğu için ağlarmış takii seni görünce gülmüş ve demişki: ANAAA BETERİN BETERİ VARMIŞ :)
  9. Ey yumurtaya can veren, yeri göğü yaratan yüe Rabbim herkese akıl dağıtırken bu yazıyı okuyan kulundan niye esirgedin? :)
  10. Evde kalan kızlara müjde!! Adını, soyadını yaşadığın ilin plakakodunu, yaşını yazıp 2121e gönder. Aileniz yerine turşunuzu biz kuralım!hahahaha :)
  11. O gözler, o kaşlar, o boy, o pos, o endam, o güzellik... Ben kendimden çok bahsettim. Eeeee senden naber? :)
  12. Şşşşşşttt, sen! evet evet sen! Evde kaldım diye üzülme! Yaz sevdiğinin adını gönder bana, okuturuz hocaya. 3 güne kalmaz gidersin kocaya :)
  13. Ay yıldızlara mutluluk fısıktarken, yeryüzü gökyüzüyle sevincini paylaşırken, ben sana bir parça sevgi, dostluk, özlem yollarsam bana çikolata alır mısın? :)
  14. Akşamların son bulan ufuklarında, güneş damla damla erirken, hayatta kalan tüm duygularımla sana sesleniyorum..... NÖÖÖÖRÜÜYOON ? :)
  15. Hayat güzeldir yaşamayı bilirsen, senvgi faldır bakmayı bilirsen, mutluluk özlemdir çekmeyi bilirsen, ben baş belasıyım kurtul kurtulabilirsen :)
  16. Birini sevdim eller aldı,birini sevdim seller aldı,birin sevdim kamyon çarptı,birini sevdim kanser oldu,birini sevdim verem oldu.kızdırma bak senide severim haa :)
  17. Goyunlar meliyGuzular otliy sen yohsun içim bi hoş oliyUyku tumiy davarları sayıram eksik çıkiBide bahirem sen yoksan..
  18. Baharı çiçekle,Çayı tek şekerle,Hayatı seninle seviyorum….Senin sesini,Gelmişini geçmişini..Tutmayın beniii,Özledim be seniiii :)
  19. Ölmüş karga gözümü oysun ki,Boş tüfek beni vursun ki,Susuz yüzme havuzunda boğulum ki,Bozuk araba çarpsın ki,Şu an seni düşünüyorum......
  20. SAYIN ABONEMiZ GEÇMiş DÖNEME AiT NAMAZ BORCUNUZ VARDIR.LÜTFEN iMAN DEFTERıNıZ KAPANMADAN BORCUNUZU ÖDEYiNiZ.AHıRET HiZMETLERi...
  21. Ben baglamayi orhan'dan, aglamayi ferdi'den isyani muslum'den ve asklarin yuzkarasini ise SENDEN ogrendim be..!
  22. Erkekler mi daha akıllı kadınla mı? Cevap vermek zor.. Ama siz hiç bacakları güzel diye bir erkeğin arkasından koşan kadın gördünüz mü? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder