6 Mayıs 2009 Çarşamba

_Anlamlı - Sevgi Sözleri

  1. Seni asil insanların basit sevgisiyle değil, basit insanların asil sevgisiyle sevdim...
  2. Seni ne kadar çok sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış. Tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni...
  3. Eğer beni bu sokakta, bu mahallede, bu şehirde bulamazsan bilki sediğim ben gözlerinin daldığı yerdeyim...
  4. Birgün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç! Çünkü bulutların arkasında aşkı için ağlayan benim...
  5. Seni tanımadan önce sen değildim, seni tanıdıktan sonra bendeki benin aslında sensizlik olduğunu anladım...
  6. Kanmadım Aynalara Sana Kandığım Kadar...icimde Bir Bosluk Sana Yandığım Kadar...
  7. Hasret kapımda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir sehirde gözlerim onu ariyor...
  8. Karanlik gecede önemli degildir yildizlari görmek. Gündüzleri yildizlari görmek marifet, a$ik olmak önemli degil, bir ömür boyu sevebilmek marifet...
  9. Ilık bir rüzgar esti, nereden geldi bilmiyorum. nereye gidiyorsun diye sordum özlenen herşeye dedi o an aklıma sen geldin çünkü özlenen bir tek sendin...
  10. Herşeyi Öğrendiğin Kadar Bilirsin. Bunu da yaz aklına Sevdiğin Kadar Sevilirsin...
  11. Ne Gözlerimden Gider Hayalin Ne Aklımdan Silinir ismin Kalbime Kazımışım Seni Bitmez Bu Deli Sevgim…
  12. Ne Derdin Var Deseler Aşk Derdim Var Derdim Derman Bulalım Deseler Sadece Seni isterdim...
  13. Bu şehirden her gidişinde seni sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum.
  14. Bana senden vazgecmemi söylediler.Ben senin ismini suya atesle yazdim varsa seni benden cok seven Günese ismini Buz ile yazsinda vazgeceyim senden...
  15. Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder