6 Mayıs 2009 Çarşamba

_Kapak Sözler


  1. Al hadi hançeri eline vur hadi sırtıma acıma canım nasıl olsa kahpelik son modaa !!!
  2. Geçici heves deil, hak edene nefes olurum!!!
  3. qelen qider özlemem, huyum bu qizlemem. ßen bi filmi iki kere izlemem!!!
  4. Kir Kalbimi Gönlün Olsun, Al Herseyi Gözün Doysun, Simdi Baska Kollardayim. Bu Da Sana Kapak Olsun!!!
  5. Başkasına kendinden fazla değer verme, ya onu kaybedersin ya da kendini mahvedersin...
  6. Maziye karıştı sevda yeminim.Biranda unuttum seni eminim.Kalbimde kalbine yok bile kinim.Bence artık sende herkes gibisin!
  7. Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ, duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ, sêñ nãsîl bîrîsîñ?
  8. ßu saatten sonra uğraşmam dünümle ve dünümdekilerle ben yarına bakarım yanımdakilerle!!
  9. Aranızdan çıkmadı bir adam, yolunuza ermedi hiç kafam, kaçamadım o da benim hatam, geçmiş olsun şimdi her şey yalan!
  10. Duruyorsak sebebı war, susuyorsak nedenı war, herkez rahat olsun herseyın bir zamanı Var...!!
  11. Seni ben kendime KADER saymiştim, Ugruna herşeyi góze almiştim Yúregin taştanmiş ¢øk ge¢ anladim Bir damla góz yaşi DEGMEZMIS SANA !
  12. Farkımı Fark éTTin Ya, ArTık FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ..
  13. hay hay ne istersen say say...bende senin askin lay lay...hadi oglum sana bay bay...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder