15 Aralık 2009 Salı

İyi Gecelr Mesajları_

  1. En güzel rüya sana gelsin bu gece, en tatlı insan girsin rüyana bu gece ama bunu alışkanlık haline getirme çünkü gelemem her gece her gece ii qeceler :)
  2. Rüyalara rest çektim uyumuyorum. herkez derin uykudayken ben sana dalıyorum. Uykular çok tatlı derler ben seni tadıyorum. Onlar uykuya ben sana doyamıyorum… İyi geceler sevgilim.
  3. Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER
  4. Geceye inat seninle sabahlayacağım güneş kıskansın seninle ısınacağım yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım ve bir tek sana bağlı kalacağım aşkım…
  5. Yüreğin doğan güneşi değil batan güneşi seçsin, çünkü doğan güneş elbet batacaktır ama batan gunes yeni umutlarla doğacaktır yarınki gunes senın için bıtanem ıyı geceler.
  6. Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder